Yaşam Göksu “Milli Takım Ve Konak Belediyenin Göz Bebeği” /Röportaj

Merhaba yaşam. Öncelikle ayirdigin zaman icin cok tesekkür ederim. yaşam göksu kimdir?
Kendini ve aileni tanitirmisin?

( 17 yaşındayım. 6,5 yıldır konak belediyesınde futbol oynuyorum. u15 u17 ve u19 milli takımında forma giydim. 2 yıl önce babam vefat etti annem ben ve 2 abim var


*Türkiye´nin neresindensin ve tatillerde en cok nereye gidiyorsun?

izmirde yaşıyorum en çok çeşme ve antalyada tatil yapıyorum..
Türkiye´nin en cok nesini seviyorsun?insanlarının sıcak kanlılığını ve yemeklerini
*Hangi pozisyonda oynuyorsun genelde? Özelliklerinden bahsedebilirmisin?

Kendi kuluumde ortasaha da görev yapıyorum genelde top dağıtırım ve defansıf oynuyorum ama milli takımda stoper de oynuyorum fizik gücüm iyi oldugundan hava toplarında iyiyimdir

*Futbol disinda ne yapiyorsun? Okula gidiyorsun herhalde. Ilerideki hedefin ne mesleki acidan?

ileride hedefim beden egitimi öğretmenliği okumak..
*Bundan sonraki hedeflerin ne futbol acisindan?

yurt dışında top oynamak ve şampıyonlar ligine gitmek..

*Su ana kadar unutamadigin bir futbol anin var mi? Varsa hangisi?

evet var dunya gençlik olimpiyatların yarı final maçı şiliyle oynamıştık ve 2 -0 yenilirken 2-2 yaptık sonra maç bitti dediğimizde anda ason 1o saniyede kolay bir gol yedik finalden olduk…
*Örnek aldigin bir futbolcu var mi? Hangi ünlü oyuncuyu begeniyorsun mesela?

evet var xavi hernandez.. c.ronaldo beğeniyorum

*sence Türk Kadın Futbolunda en kariyerli ve beğendiğin oyuncu kim ?

kariyer açısından bilgin defterli oyun olarak esra erol

*Almanyada Top Koşturan Gururumuz Bilgin Defterli İçin Türkiyenin En Kariyerli Oyuncusu Diyorlar Senin
bu konudaki görüşlerin nelerdir?

evet bencede en kariyerli, futbolcusu çünkü yurt dışında iyi bir takımda uzun süredr top oynuyor milli takım kaptanı ve iyi bir oyuncu

*bu sene u19 Kategorisinde Avrupa Şampiyonasına Gittin Senin açından nasıl bir tecrübeydi ?

çok güzel duygulardır birçok ve daha fazla deneyim kazandım

*Hangi takımlısın?

barcelona :)
*en beğendiğin türk futbolcu kim ?

arda turan
*Futbol disinda hobilerin var mi?

alışveriş yapmak gezmek müzik dinlemek

Röportajin icin cok tesekkür ederiz yaşam. Sana bundan sonraki futbol hayatinda basarilar dileriz.
Insallah Milli Formayı Terleten senin gibi daha cok yeteneklerimiz cikar.